Cumu sceglie un bonu supportu di ammortizzatore per vitture

A funzione di strut mounts

1. Cushioning shock absorption

U strut mount per l'ammortizzatore hè fattu di gomma, chì ghjoca u rolu di buffer è assorbimentu di scossa.Vale à dì, a cola di pressione hè bona quandu passate qualchi scontri di velocità, metterà a vostra vittura in u pneumaticu sbarcandu cumplettamente è poi elevà u vostru corpu u sensu di micro cunfortu hè particularmente bonu.

2. Effettu insulation Sound

U strut mount hà ancu un effettu d'insulazione acustica.Quandu u pneumaticu è a terra pruducia u rumore di i pneumatici, a cola superiore pò riduce u rumore di i pneumatici, evitendu u trasferimentu eccessivu di u rumore di i pneumatici à a cabina, u pneumaticu hè in terra accidentata, pò riduce l'impattu direttu nantu à u corpu.

Per quessa, u dannu cumuni di l'ammortizzatori di l'automobile, in più di l'ammortizzatore stessu, include ancu i danni di u strut mount di l'ammortizzatore.

Hè bisognu di rimpiazzà l'adesivu superiore in parechje situazioni

1. Sonu anormale

Quandu u strut mount di l'ammortizzatore hè dannatu per via di una usura seria, l'ammortizzatore di u veiculu farà un sonu anormale quandu travaglia.

2. Offset di direzzione

Quandu a gomma damping hè dannata, a direzzione di u veiculu pò esse ligeramente offset, hè difficiule di vultà à a nurmale, è u fenomenu di bassa forza di ritornu à u normale.

3. Sonu più forte

A causa di a mancanza di u cuscinu di a cola superiore, l'ammortizzatore in u prucessu di travagliu, assorberà a vibrazione è l'impattu senza riservazione da u quadru à a sala di guida.

4. Turning in locu cù un rumore anormale

Ancu s'è l'ammortizzatore ùn hè micca travagliatu, per via di l'usura eccessiva è u dannu di a cola superiore, farà un sonu anormale assai evidente quandu si move u volante in u locu.

Induve hè a diffarenza trà u nostru strut mount di shock absorber in u mutore da l'altri?

1. Prucessu

Most riferenu à i dati uriginale fabbrica 1: 1 pruduzzione, pò esse direttamente adattatu à i parti uriginale

2. Materiale di metallu

L'acciaio standard hè adupratu per prevene a rottura è a deformazione

3. Materiale di gomma

Gomma impurtata, longa vita di serviziu

4. Trattamentu di a superficia

Elettroforesi, pittura, zincu - lega di nichel è altre tecnulugia exquisite

5. Cuntrolla di pruduzzione

Ogni ligame di produzzione hè cuntrullatu in stretta cunfurmità cù i standard internaziunali ISO


Tempu di post: Jul-09-2022
whatsapp