JIANGSU MADALI 2022 AUTOMECHANIKA MEDIU ORIENT

1

A nostra Cumpagnia--Jiangsu Madali Machinery Industry Co., Ltd assisterà à sta mostra, aspittendu à scuntrà voi!

Automechanika Middle East, urganizata da Messe Frankfurt è tenuta ogni annu in Dubai, hè a mostra di pezzi d'auto prufessiunale più influente in u Mediu Oriente è u megliu modu per i fabricatori di ricambi auto di fama mundiale per entra in u mercatu di u Mediu Oriente.

2

Scopu di l'esposizione:
1. Cumpunenti è sistemi: sistemi di propulsione, parti di chassis, parti di u corpu, parti standard, interni di l'automobile, pezzi di rimpiazzamentu di unità di unità originale, accessori di carica, pezzi remanufactured per vitture di passageri è veiculi commerciali, etc.
2. Elettronica è sistemi: sistemi di cuntrollu elettronicu di u mutore, luci, sistemi elettrici, sistemi di assistenza à i cunduttori / sicurezza di l'automobile, sistemi elettronichi di cunfortu, etc.
3. Accessori è mudificazioni: accessori generali, mudificazioni di vittura, sistemi d'applicazioni sportivi di club, migliuramentu di disignu, persunalizazione, equipamentu recreativu, veiculi speciali, equipaghji è mudificazioni, cumpunenti rimpiazzabili, roti rim, pneumatici, sistemi di cuntrollu di pressione di pneumatici, rimorchi, parti è accessori. per rimorchi, ecc.
4. Pneumatici è batterie: tutti i tipi di pneumatici di l'automobile, cerchi, tubi centrifughi è manichi, batterie è cumpunenti di batterie, etc.
5. Riparazione è mantenimentu: attrezzatura è arnesi di stazione di riparazione, riparazione di u corpu, prucessu di pittura è prutezzione di corrosione, carrozzeria per veiculi ligeri o pisanti, rimorchi di viaghju è RV, servizii di rimorchiu, salvataggio d'accidenti, stazioni di riparazione mobili, trattamentu di rifiuti è riciclamentu, centru di vendita equipaggiu, etc.
6. Stazione di benzina è lavaggio di vittura: stazione di benzina, pulizia è mantenimentu, lubrificanti è lubricanti, impianti di carica, etc.


Tempu di Postu: Nov-04-2022
whatsapp