Perchè ci hè un sonu anormale in u chassis?

U sonu anormale in u chassis hè generalmente ligatu à u ligame stabilizzatore (biella di cunnessione di l'ammortizzatore frontale)

A pusizione di stallazione

U ligame stabilizzatore hè stallatu à l'assale di fronte, è i giunti di sfera à i dui estremità sò cunnessi rispettivamente cù a barra stabilizzatrice in forma di U è l'ammortizzatore di fronte (o bracciu di supportu più bassu).Per i mudelli cù ligami stabilizzatori installati nantu à l'asse posteriore, duie bielle di cunnessione seranu ancu installate, a forma hè un pocu sfarente da u ligame stabilizzatore frontale, ma a struttura è a funzione di e articulazioni di sfera sò completamente listessi.E duie estremità sò cunnessi à a barra stabilizzatrice in forma di U è à u bracciu Inferjuri (o à u Knuckle Steering).

Struttura

Parti cumpunenti: a articulazione di sfera à e duie estremità + a biella di cunnessione media, a articulazione di sfera hè saldata in i dui lati di a biella di cunnessione media rispettivamente.

L'articulazione di a sfera pò esse basculata in tutte e direzzione è hè principalmente composta da un pin di bola, un sediu di bola è un coperchiu di polvera.

Funzione

Prima di intruduce u rolu di u ligame stabilizzatore, avemu bisognu di prima capisce u ligame stabilizzatore in forma di U.

U ligame stabilizzatore in forma di U, cunnisciutu ancu com'è barra anti-rollu, barra stabilizzatrice laterale, barra d'equilibriu, hè un elementu elasticu ausiliariu in u sistema di sospensjoni di l'automobile.U ligame stabilizzatore in forma di U hè una molla di barra di torsione fatta d'acciaio per a molla, in forma di "U", chì si trova in traversu à a parte anteriore è posteriore di a vittura.A parte media di u corpu di a barra hè incernierata à u corpu o di u quadru cù un cespugliu di gomma, è e duie estremità sò cunnessi à l'ammortizzatore o à u bracciu inferjuri attraversu u ligame stabilizzatore, cusì u scopu di a biela hè di cunnette è trasmette. torque.

Sì i roti di a manca è di a diritta saltanu in u stessu tempu, vale à dì, quandu u corpu si move solu verticalmente è e sospensioni da i dui lati si deformanu ugualmente, u ligame stabilizzatore in forma di U gira liberamente in u bushing, è u ligame stabilizzatore laterale. ùn travaglia micca.

Quandu e sospensjoni di i dui lati sò inegualmente deformati è u corpu hè inclinatu lateralmente à a superficia di a strada, quandu un latu di u quadru si move vicinu à u supportu di primavera, a fine di u latu di u ligame stabilizzatore si move in quantu à u quadru, è quandu l'altra parte di u quadru hè alluntanatu da a primavera, a fine di u ligame stabilizzatore currispundente si move versu u quadru, ma quandu u corpu è u quadru sò inclinati, a parti media di u ligame stabilizzatore in forma di U ùn hà micca. muvimentu relative à u quadru.In questu modu, quandu u corpu hè inclinatu, i parti longitudinali in i dui lati di u ligame stabilizzatore sò deviati in direzzione diffirenti, cusì u ligame stabilizzatore hè torciatu è i bracci laterali sò piegati, chì aumenta a freccia angulare di a sospensjoni.

U mumentu internu torsionale causatu da u ligame stabilizzatore elasticu pò impedisce a deformazione, riducendu cusì l'inclinazione laterale è a vibrazione angulare laterale di u corpu.Quandu i bracci di a barra di torsione à e duie estremità saltanu in a listessa direzzione, a barra stabilizzatrice ùn funziona micca.Quandu i roti di manca è di diritta saltanu in a direzzione opposta, a parte media di u ligame stabilizzatore serà torciata.

Fenomeni di difetti cumuni è ragioni

Fenomeni di difetti cumuni:
Basatu annantu à anni di dati dopu a vendita è l'ispezione fisica, u 99% di e parti difettuse anu u fenomenu di rupture di botti di polvera, è a pusizione di rupture pò esse seguita regularmente.Questu hè u mutivu principale per rinvià e merchenzie.A cunsiguenza diretta di a rupture di u dust boot hè u sonu anormale di l'articulazione di bola.

mutivu:
A causa di a rupture di u stivale di polvera, alcune impurità, cum'è a polvera è l'acqua di lignu, entreranu à l'internu di l'articulazione sferica, contaminanu u grassu in l'articulazione sferica, è l'entrata di oggetti stranieri è u fallimentu di lubricazione portanu à una usura aumentata di u pin di bola è a basa di pin di bola, risultatu in un rumore anormale.


Tempu di Postu: Nov-07-2022
whatsapp